zaterdag 2 mei 2009

Einde van de blogs op officiële site

Vanochtend heb ik besloten dat ik niet langer blog op mijn site van @home (of nu: ziggo). Dit in verband met de telkens weer enorme frustratie van het niet kunnen uploaden van bestanden. Dit is wat de computer zegt (voor geïnteresseerden):
"De bewerking wordt vanwege een onverwachte fout niet uitgevoerd. Gebruik deze foutcode als u hulp krijgt bij het oplossen van het probleem:
Fout 0x80070021: Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat een deel van het bestand door een ander proces is vergrendeld."
Gemiddeld start ik de computer dan ongeveer 10x opnieuw op voor ik het voor die dag opgeef en dat gaat dan nog een paar dagen zo door, tot ik niet eens meer moeite doe te bloggen. Het is gewoon niet leuk meer op deze manier. Daarom ga ik hier verder. Ik was hier al eens mee begonnen eind vorig jaar zoals je kunt zien, maar nu wordt dit mijn echte blogsite. Ik hoop dat jullie het hier net zo leuk vinden als op mijn echte site. Veel plezier en tot gauw maar weer!

Geen opmerkingen: